Inkubator Animacji Kultury 2016

6 luty – 15 maja 2016

Od zarządzania projektem, przez marketing w kulturze i wystąpienia publiczne, po pisanie wniosków grantowych i koncepcję audience development. Takie kursy i wiele innych propozycji znajdą w harmonogramie zajęć uczestnicy 6 edycji Inkubatora Animacji Kultury.

Kurs w lutym 2016 roku rozpoczęło 30 uczestników. Regularne weekendowe spotkania zorganizowane były na kształt studiów podyplomowych i opierały się na bardzo praktycznych spotkaniach z ekspertami z branży. Projekt potrwał do maja, kiedy to kursanci przygotowywali w grupach koncepcje własnych projektów. Uczestnicy przeszli kompleksowy kurs podzielony na 10 bloków tematycznych, poprzedzonych warsztatem otwierającym, w ramach którego zaprezentowane zostały metody i techniki tworzenia najbardziej skutecznych i ciekawych prezentacji – warsztat przeprowadzili: Agata Etmanowicz (Fundacja Impact) oraz Paul Bourne (Artistic Director of Menagerie Theatre Company in Cambridge, England).

Osoby, które pomyślnie przeszły proces rekrutacji dowiedziały się ponadto na czym polega organizacja sektora kultury w Polsce i jakie modele zarządzania są najbardziej korzystne dla różnego typu podmiotów kultury. Poznali zasady tworzenia misji, wizji i strategii. Przyjrzeli się procesowi tworzenia innowacji społecznych. Dowiedzieli się gdzie szukać źródeł finansowania projektów kulturalnych i jak pisać wnioski grantowe. Spróbowali przenieść zdobytą wiedzą o pracy z ludźmi na własne zespoły. Poznali pojęcie audience development i dowiedzieli się „z czym się je” marketing w kulturze. Opanowali też trudną sztukę zarządzania projektem.

Przygotowaliśmy też niespodziankę. Pierwsze dwa dni upłynęły pod znakiem autoprezentacji, a zajęcia przeprowadził Paul Bourne – wykładowca z Cambridge. Więcej informacji TUTAJ.


  • PŁYTA IRIAO

    Wschód Kultury - Inne Brzmienia prezentują:

    IRIAO | Rogalów Analog Adventures
  • ZOBACZ I SUBSKRYBUJ NASZ INSTAGRAM

  • POLUB NAS