Maria Peliwo

Pasjonatka kultury i podróżowania, fanka mediów społecznościowych, zawodowo PR-owiec. Absolwentka studiów kulturoznawczych na warszawskim UKSW oraz podyplomowych studiów Marketingu Kultury prowadzonych przez Narodowe Centrum Kultury na UW. Brała udział w szkoleniu z zarządzania kulturą organizowanym przez Narodowe Centrum Kultury w ramach programu „Kurs na kulturę”, uczestniczyła także w „szkółce trenerskiej” organizowanej przez Biuro Karier UKSW. Doświadczenie zawodowe zdobywała w wielu branżach, m. in. współtworzyła kulturalną klubokawiarnię przy TR Warszawa oraz przez krótki czas związana była z Muzeum Woli i Teatrem Kamienica. Od stycznia 2011 współpracuje z agencją FineArt Communications, gdzie zajmuje się przede wszystkim projektami związanymi z kulturą i sztuką. Współprowadzi działania PR dla domu aukcyjnego DESA Unicum, odpowiadała za kampanię marketingową i PR 3. edycji festiwalu współczesnej kultury żydowskiej Otwarta Twarda 2011. Interesują ją także związki biznesu z kulturą.

  • PŁYTA IRIAO

    Wschód Kultury - Inne Brzmienia prezentują:

    IRIAO | Rogalów Analog Adventures
  • ZOBACZ I SUBSKRYBUJ NASZ INSTAGRAM

  • POLUB NAS