Patterns of Europe | Skuteczna promocja i komunikacja w sektorze kreatywnym

event thumbnail

Jak wypromować swój brand i produkt? Jak stworzyć dobrą wizytówkę i portfolio? Co to jest pozycjonowanie marki?

Wykład i warsztat poświęcone będą zagadnieniom takim jak: skuteczna kampania promocyjna, promocja własnego brandu oraz pozycjonowanie marki. W trakcie wykładu uczestnikom zostaną zaprezentowane sposoby i możliwości przeprowadzenia promocji własnej marki. W trakcie zadań grupowych sami wybierać będą najlepsze metody promocji odpowiednie do ich marki / charakteru produktu. Prowadzący przedstawi sposoby pracy z mediami (radio, prasa, telewizja, internet) oraz efektywnego działania w mediach społecznościowych.

Uczestnicy poznają metody i pomysły na tworzenie bezkosztowych reklam. Uczestnicy w trakcie warsztatu nabędą podstawową wiedzę i rozwiną swoje umiejętności w zakresie promocji, marketingu i autoprezentacji.

.Udział w warsztatach jest bezpłatny.

Udział w warsztatach jest bezpłatny. Materiały niezbędne do realizacji warsztatów zapewnia organizator. Liczba miejsc ograniczona, obowiązują wcześniejsze zgłoszenia poprzez formularz zgłoszeniowy.

WSZYSTKIE MIEJSCA SĄ ZAREZERWOWANE

 .

Warsztat poprowadzi Piotr Partyka – absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Rzecznik prasowy, PR manager, doradca wizerunkowy.

Dziennikarskie doświadczenie zawodowe zdobywał w mediach m.in. w Polskiej Agencji Prasowej, TVN i Polskim Radiu. Odpowiada za promocję i komunikację największych wydarzeń kulturalnych w Polsce. Pracował dla wielu instytucji m.in. Teatru Powszechnego, Teatru IMKA Tomasza Karolaka, Domu Spotkań z Historią, Biblioteki Narodowej, Muzeum Powstania Warszawskiego. Odpowiadał za komunikację festiwali, spektakli, wystaw, wydarzeń rocznicowych, tras koncertowych. Aktywnie działa z sektorem NGO, gdzie współpracuje z fundacjami i stowarzyszeniami na rzecz skutecznej komunikacji i promocji.

Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych. Od 4 lat prowadzi Pracownię Szumu, czyli pierwszą w Warszawie agencję PR, która świadczy usługi dla sektora kultury i mody (www.pracowniaszumu.pl).

.

Warsztaty Patterns of Europe | Wzory Europy podzielone są na trzy moduły:

WARSZTATY DLA PROJEKTANTÓW

Tradycyjne wzornictwo z regionu lubelskiego
25-26 października 2014
prowadzi: Agnieszka Ławicka
więcej informacji>>>
Skuteczna promocja i komunikacja w sektorze kreatywnym
8-9 listopada 2014
prowadzi: Piotr Partyka
więcej informacji >>>
Tworzywo projektowania – od pomysłu do realizacji
15-16 listopada 2014
prowadzi: Jan Stankiewicz
więcej informacji >>>

WARSZTATY DLA TWÓRCÓW LUDOWYCH

Prawo autorskie w twórczości ludowej
8-9 listopada 2014
prowadzi: Piotr Łada
więcej informacji >>>
Praca metodą projektu
15-16 listopada 2014
prowadzi: Wojciech Goleman
więcej informacji >>>
Jak sprzedawać, aby się nie sprzedać? – twórca ludowy na rynku
22-23 listopada 2014
prowadzi: Agata Etmanowicz
więcej informacji >>>

WARSZTATY MIĘDZYSEKTOROWE
(dla twórców ludowych, projektantów, artystów, uczniów i studentów kierunków artystycznych)

Pierwszeństwo zgłoszeń dla osób, które wezmą udział także w szkoleniu “Tradycyjne wzornictwo z regionu lubelskiego” w dniach 25-26 października 2014.

Wzornik Lubelski – warsztat projektowania graficznego
22-23 listopada 2014
prowadzą: Idalia Smyczyńska i Kamil R. Filipowski
więcej informacji >>>
Pomiędzy formą a użytecznością – dekonstrukcja przedmiotów
29-30 listopada 2014
prowadzą: Anna Kotowicz-Puszkarewicz i Artur Puszkarewicz
więcej informacji >>>
Nie święci garnki lepią – warsztat projektowania ceramiki
6-7 grudnia 2014
prowadzą: Agnieszka Fornalewska, Piotr Skiba, Robert Jehn–Olszewski
więcej informacji >>>
Pamiątka z Lublina – warsztat metodą design thinking
13-14 grudnia 2014
prowadzi: Piotr Wojciechowski
więcej informacji >>>

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.